(0 produs/e) - 0,00 RON

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

section

  • DE CE SA ALEGI EXTRAGARANTIE?

    Deoarece acest serviciu iti asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de furnizori. In plus, te protejeaza de costuri neprevazute.

  • CAND ACHIZITIONEZI EXTRAGARANTIE?

    Serviciul de extragarantie poate fi achitat o data cu produsul achizitionat, contra cost de catre orice client (persoana fizica), indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online sau prin comanda telefonica, potrivit ofertei afisate pe site.

    Daca ai intrebari in legatura cu acest serviciu, nu ezita sa folosesti pagina de contact iar specialistii Neoplaza iti vor raspunde in cel mai scurt timp.

  • CUM FUNCTIONEAZA EXTRAGARANTIA?

    Optand pentru serviciul de extragarantie poti beneficia de remedierea defectelor de fabricatie alaturi de transportul produsului defect catre unitatea de service si retur. In plus daca nu putem remedia defectiunea produsului atunci te asiguram ca il vom inlocui cu un alt produs functional avand caracteristici tehnice asemanatoare sau superioare.

  • BINE DE STIUT!

    Daca ai optat pentru serviciul de extragarantie si ai avut nevoie de inlocuirea sau repararea unui produs, atunci acesta din urma va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirare.

    In momentul expedierii produsului catre reparatie, te rugam sa asiguri impachetarea acestuia in cutia originala sau in alt ambalaj care sa permita transportul in siguranta.

    Pastreaza certificatul de garantie intact! Orice modificare a acestuia va duce la anulare documentului si pierderea extragarantiei.

    Pentru a beneficia de extragarantie este necesar sa ai urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie, documentul de achizitie al serviciului de extragarantie, certificatul de extragarantie completat.

    Produsele care beneficiaza de extragarantie vor fi reparate/inlocuite in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data predarii produsului reprezentantului unitatii de service.

  • Extragarantia nu este valabila pentru produsele lovite sau defectate din vina dumneavoastra.