(0 item) - 0,00 RON

Nu aveți nici un produs în coș.

section

I. Proceduri de reclamare a unui produs defect.

Cand un produs prezinta defectiuni, trebuie urmati urmatorii pasi:

1.Consultati cartea tehnica si urmati pasii de verificare a produsului conform acesteia.

2.Verificati certificatul de garantie si factura aferenta produsului;

a.Verificati daca produsul este in termenul de garantie;

b.Verificati daca certificatul este emis de Neoplaza SRL sau de catre Producator

in cazul in care certificatul este emis de Neoplaza SRL, sunati la numarul de telefon 021.642.7900 sau scrieti la info@neoplaza.ro
in cazul in care certificatul este emis de Producator, va rugam contactati service-urile autorizate mentionate pe certificat.
In ambele cazuri va rugam sa consultati inainte de toate rubrica Pierderea garantiei unui produs pentru a verifica daca nu va aflati in una din situatiile enuntate.

II. Acte necesare pentru revendicarea garantiei:

Factura
Certificatul de garantie in original
Produsul defect trebuie sa fie adus in ambalajul sau original + accesoriile care il insoteau (cablu de alimentare, diferite alte cabluri)
III.Pierderea garantiei unui produs.

Producatorul poate refuza repararea produsului si acordarea garantiei unui produs defect in urmatoarele cazuri:

produsul are etichetele si sigiliile rupte;
pierderea sau neprezentarea certificatului de garantie in original;
cand produsul prezinta defecte datorate instalarii si punerii in functiune a acestuia fara a tine cont de specificatiile mentionate in manualul de utilizare;

nerespectarea de catre Cumparator a conditiilor de utilizare, manipulare, instalare, intretinere a produsului conform specificatiilor insotitoare ale acestuia;
conectare cu echipamente ale caror interfete de conectare nu sunt compatibile cu cele ale produsului;
folosirea produsului in alt scop sau conditii decat cele specificate in documentatiile care le insotesc;
utilizarea produsului in conditii de uzare sau functionare continua, peste limitele admise;
produsul prezinta semne evidente de distrugere mecanica sau chimica;
produsul a fost reparat de persoane neautorizate de Producator sau Vanzator;
supunerea, accidentala sau nu, la supratensiuni din partea retelei telefonice sau a retelei de alimentare cu energie electrica (220V) precum si la descarcari electrice;
utilizarea produsului in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput;
utilizarea in medii necorespunzatoare: umezeala, caldura excesiva, radiatii electromagnetice;
defecte datorate cablurilor de legatura, impamintarii ( PRAM ) necorespunzatoare sau lipsa acestora in totalitate precum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor in timpul functionarii, de asemenea defecte cauzate de fluctuatiile de tensiune.
echipamentele care s-au defectat din cauza depasirii parametrilor in scopul maririi performantei.
imprimantele in care s-au folosit alte consumabile decat cele originale sau daca acestea au fost reincarcate. Imprimantele se vor prezenta la garantie cu cartuse inclus si neconsumat.
IV. Alte mentiuni

MONITOARE LCD/TFT: vor fi trimise in garantie numai daca au mai mult de 5 pixeli nefunctionali, sau daca este altfel specificat de producator se vor lua in considerare specificatiile producatorului, specificatii ce se pot gasi pe site-ul acestuia.
BOXE: vor fi livrate in set complet (chiar daca defectul se manifesta doar la o componenta a sistemului );
PLACI DE BAZA: Nu trebuie sa prezinte chipset ars/strapuns /explodat, sa nu aiba piese lipsa sau schimbate;
PLACA VIDEO: sa nu aiba chipset /strapuns /explodat, cooler rupt sau lipsa, contacte lispsa sau topite;
MEMORII: contacte lipsa sau topite;
HDD: seriile de pe acestea sa fie intacte, nu se acorda garantie la HDD-urile unde numarul blocurilor defecte (bad-uri) reprezinta mai putin de 0.1% din capacitatea hard disk-ului;